reklama

Keď máš nesmiernu chuť a je čo riešiť

Včera podvečer som sa vracal z mesta domov a mal som na autobusovom nástupišti ešte desať minút času na spoj smerujúci k nám do obce. Trochu premrznutý z treskúceho mrazu a na naše zemepisné podmienky priam arktického vetra, prechádzajúc okolo jedného zo staničných automatov, dostal som obrovskú chuť na niečo teplé, nejaký dobrý nápoj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tá chuť sa nedá slovami opísať, taká bola náramná. Potreboval som čosi na dodanie energie po poludňajšom vybavovaní a obiehaní úradov, ale aj na zahnanie ozývajúceho sa pocitu hladu, veď od obeda som nič nevložil do úst. Kávomat ma poriadne nabudil, vhodil som niekoľko drobných mincí, stlačil nápoj s názvom čokoláda s pridaním tlačidla cukor naviac a chvíľu som čakal. V automate niečo zaprašťalo, akože mal vypadnúť plastový pohár. Ono aj vypadol, ale bol akosi zakliesnený a všetok obsah pohára tiekol kdesi pomimo. Nuž, chcel som nádobu napraviť, ale to už celý objem tekutiny odkvapkal do nenávratna. Vytiahol som pohárik a čuduj sa svete, bol prasknutý vo dvoje, teda z oboch strán od hora až nadol. Rozpleštil sa a pripomínal mi rozprestreté krídla holubice. Tak ako bola fuč celistvosť plastu, tak bolo v lufte aj vytúžené občerstvenie. Alebo vytečené niekde na zemi, či na podlahe automatického prístroja. A tak ako v pomyselnom pohári, tak zostalo prázdno aj v mojom žalúdku. A v mojej hlave zostala zafixovaná enormná túžba po niečom chutnom. Napadlo ma, čo teraz? Reklamovať službu, obetovať tie peniaze pre majiteľa a prevádzkovateľa automatu? Keďže ubehlo pár minút, radšej som išiel na zastávku čakať prichádzajúci dopravný prostriedok. S miernym pocitom sklamania. Ale koľkokrát zlyháme my ľudia, prečo by raz nemohol zlyhať i stroj, inokedy spoľahlivo fungujúci? Zrejme od tej zimy aj on zamrzol. Doma ma čakalo prekvapenie v podobe skvelého smotanového koláča, ktorý manželka stihla pripraviť za tú dobu, čo som bol preč. Nebola to síce tekutá čokoláda, ale bol to kus lásky mojej milovanej v sladkom dezerte. Stonásobne mi vynahradil stratenú chuť, a to ešte nie je ani Valentína.P.S. Mali ste aj vy podobnú skúsenosť s kávomatom?

Peter Ďuroška

Peter Ďuroška

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Predseda Slovenskej asociácie zrakovo postihnutých športovcov (SAZPŠ), zvolený 8. decembra 2018, poslanec Obecného zastupiteľstva v Rosine, zvolený 10. novembra 2018, učiteľ náboženskej výchovy v ZŠ s MŠ Rosina, inak teológ a obyčajný pútnik, ... ktorý iba prechádza po tejto zemi a hľadajúci pravdu o sebe a o živote, nadovšetko to, čo je krásne, dobré, zmysluplné a hodnotné pre spásu duše - vlastnej i jemu milovaných osôb ... na pozemskej ceste smerujúcej do večnosti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu