reklama

Nerobte si z nás žarty, vážená podnikateľská spoločnosť

Uvedený príbeh je pokračovaním ponuky, ktorú som dostal od nemenovanej firmy. Už som opísal v jednom z predošlých blogov scenár jej priebehu. Najprv telefonát o výhre, potom dohodnutie termínu stretnutia a následne samotná návšteva dílera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Ten sa do nášho bytu dotrepal s obrovským vakom, naplneným neviem čím, lebo ho nestihol ani otvoriť. Po krátkom snorení, zisťovaní pracovných pomerov a takticky akože nebadanej obhliadke miesta činu nasledoval rafinovane predstieraný zápis z prezentácie. Niečo mi však na správaní firemného pracovníka stále nesedelo. A potom to naozaj aj prišlo. Do začatej akcie sa nečakane vkradla obligátna finta. „Mám neprevzatý hovor od šéfa, zavolám mu, čo potreboval.“ To by bolo v poriadku, veď cestou k nám dotyčný pán šoféroval a predsa nemohol dvíhať prichádzajúce hovory. Drzosť bola v tom, že počas vybavovania svojich záležitostí aktivoval na mobile hlasitosť reproduktorov, aby sme niečo počuli i my s manželkou. Ihneď mi napadlo, že čosi nebude v poriadku, lebo sa to nápadne podobalo praktikám inej „tiež firmy.“ A síce som nerozumel, o čom sa tí dvaja bavia, lebo na kolenách som mal malú dvojročnú dcérku a ju vonkoncom nezaujímalo nejaké telefonovanie, ona si vyžadovala moju neustálu pozornosť, potvrdilo sa mi, že tušenie je správne. Zamestnanec spoločnosti to zaklincoval: „Počuli ste, musím ísť na výstavu za kolegu, lebo ochorel a nemá ho kto zastúpiť. Za hodinu musím byť v ... (zámerne neuvádzam mesto, ale bolo to nemožné autom stihnúť, cesta tam trvá tak asi dve hodiny). No, trebárs to mohla byť aj pravda. Pán si spakoval svoj obrovský spací vak, preškrtnutím papiera stornoval akciu a s dodaním, že ich kontaktné osoby sa nám ešte ozvú pre dohodnutie nového prezentačného termínu, ufujazdil.Samozrejme, že nám zabudol nechať darček, ktorý sme údajne vyhrali, ako mi sväto-sväte tvrdila firemná telefonistka, ktorá ma kontaktovala. Veď každá dobrá návšteva dáva pozornosť na začiatku a nie až na konci pri odchode, v našom prípade po ukončení akcie. Manželka poznamenala, že už ani nemusia ku nám chodiť, to pre istotu, ak ešte budú znovu volať. Mysleli sme si, že už budeme mať od týchto podnikateľov podomových predajov pokoj. Omyl, vážení... Neverili by ste, ale zavolali opäť. Aká opovážlivosť! Samozrejme, že už som nezdvihol. Asi neboli dobre informovaní od svojho styčného spravodajcu, že akcia dopadla totálnym fiaskom. Pán z firmy sa totižto zrejme zľakol predvádzania produktov, lebo zistil, že máme koberec s dlhým vlasom a jeho čistenie je náročné. Alebo usúdil, že naše finančné pomery nie sú dostatočné na kúpu ich výrobkov.

Peter Ďuroška

Peter Ďuroška

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Predseda Slovenskej asociácie zrakovo postihnutých športovcov (SAZPŠ), zvolený 8. decembra 2018, poslanec Obecného zastupiteľstva v Rosine, zvolený 10. novembra 2018, učiteľ náboženskej výchovy v ZŠ s MŠ Rosina, inak teológ a obyčajný pútnik, ... ktorý iba prechádza po tejto zemi a hľadajúci pravdu o sebe a o živote, nadovšetko to, čo je krásne, dobré, zmysluplné a hodnotné pre spásu duše - vlastnej i jemu milovaných osôb ... na pozemskej ceste smerujúcej do večnosti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu