reklama

V JOJ-ke si ešte nevšimli zmenu STV na RTVS

Nezvyknem pozerať programy televíznej stanice JOJ, ale keď vysielajú nejaký dobrý program pre deti, tak si ju na televíznom prijímači prepnem. Naposledy to bolo pri peknej rozprávke o sloníčati menom Horton. Naši malí ju žrali s otvorenými ústami. Za zaradenie spomínaného rozprávkového filmu majú producenti moju pochvalu. Pozreli sme si ho s našimi drobcami dvakrát, v premiérový večer i v dopoludňajšej repríze na druhý deň. Ale nie o tom som chcel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zarazený som zostal, keď som si JOJ-ku náhodou zapol po skončení správ verejnoprávnej televízie. Akurát vysielali športové noviny, v ktorých dávali šoty z futbalových zápasov práve začatých Majstrovstiev Európy vo futbale. Pri zostrihoch z priamych prenosov našej verejnoprávnej stanice mali JOJ-kári uvedenú poznámku: SO SÚHLASOM STV. Zrejme si tvorcovia relácie ešte nestihli všimnúť pretransformovanie STV na RTVS. Viac ma však dojalo, že ten oznam tam bol iba chvíľočku zverejnený a nie počas celého spotu. Podľa môjho názoru by sa žiadalo pri takýchto preberaných záberoch z iných médií nechať to tam bežať počas celého príspevku. Aspoň tak sa mi to zdá etické. Ale nemusím mať pravdu, možno to autorský zákon tak nevyžaduje. Neviem, nie som expert v tejto oblasti. Aspoň tú zmenu však v JOJ-ke mohli už dávno zaregistrovať, veď koľko času tu máme RTVS-ku, nie? Myslím si, že dosť dlho. Najmenej od padnutej pravicovej vlády, ak nie už jeden rok. Tak ma to trošku iritovalo k tomuto príspevku.

Peter Ďuroška

Peter Ďuroška

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Predseda Slovenskej asociácie zrakovo postihnutých športovcov (SAZPŠ), zvolený 8. decembra 2018, poslanec Obecného zastupiteľstva v Rosine, zvolený 10. novembra 2018, učiteľ náboženskej výchovy v ZŠ s MŠ Rosina, inak teológ a obyčajný pútnik, ... ktorý iba prechádza po tejto zemi a hľadajúci pravdu o sebe a o živote, nadovšetko to, čo je krásne, dobré, zmysluplné a hodnotné pre spásu duše - vlastnej i jemu milovaných osôb ... na pozemskej ceste smerujúcej do večnosti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu